page

Perchè a superficia solida?

In u 1965, DuPont hè statu fattu di metacrilato di metile cum'è adesivu, cù minerale naturale in polvere d'idrossidu d'aluminiu cum'è materiale di riempimentu, supplementatu da prestazioni di slurry di culore, sottu u nome scientificu SOLID SURFACE / Corian Stone. Hè perfettu per fà prudutti di bagnu è prudutti di cucina. .

Un altru materiale hà difetti evidenti Altri materiali anu difetti evidenti;A petra naturale hà una minaccia di salute radiuattiva per e persone è l'ambiente, un altu tassu di assorbimentu d'acqua è una fuga faciule, difficultà di trasportu pisanti;bassa qualità di u focu di legnu, inflammable, permeable;forza di piastra di focu, durezza bassa, resistenza à a corrosione, acciaio inossidabile caru, micca fàciule di trasfurmazioni, unicu tonu, friddu, tile, installazione di splicing hà evidenti crepe grandi, facili da allevare batteri, vetru fragile, facilità di trasfurmazioni è altri difetti evidenti, durezza, tenacità. , riparà faciule.

3
2362

Dui materiali di a superficia di l'artificiali di petra artificiale ponu cumpensà i so difetti Materiale di a superficia di l'artificiali di petra artificiale per cumpensà questi difetti, hà un culore riccu, un eccellente rendimentu ignifugo, una cura faciule da pulisce, una forte resistenza à a contaminazione, a salute è a prutezzione di l'ambiente senza. radiazione, cunfortu sentu còmode, alta tenacità, faciule da riparà, senza cucitura traccia, pò esse qualsiasi curvatura, prevenzione di attritu, prevenzione di scratch è altri vantaghji.

Sti vantaghji di materiali sanità petra artificiale risponde à i bisogni persunalizati di a ghjente, a dumanda di bellezza artistica, sicurità, salute, prutezzione di l'ambiente ecologicu, per via di questu, sanitarie di petra artificiale pò esse in u mercatu feroce, cumpetizione da u mumentu storicu, per guidà. lu piombu.

KITBATH crede chì pò pruduce prudutti di superficia solida più eleganti per voi è i vostri mercati.

Lasciate u vostru Messaghju